Octavian Patrascu Vs Mihai Marinescu – Ferrari vs Bugatti

Octavian Patrascu – Ferarri 599 GTO

Recent am facut un pariu cu prietenul meu Mihai Marinescu.

Care este mai puternica dintre cele 2 masini?
Ferrari 599 GTO sau Bugatti Veyron 16:4                                    

ferrari vs bugati

Ferrari 599 GTO – Octavian Patrascu

ferrari gtoMarcă Ferrari Model 599 Generație 599 GTB Fiorano Tip motor 6.0 i V12 48V (620) Număr de uşi 2 Putere 620 CP Viteza maximă 330 km/h Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 3.7 sec Volumul rezervorului 105 l Anul începerii producţiei 2006 an fabricatie Tipul caroseriei Coupe Număr de scaune 2 Lungime 4665 mm. Lăţime 1935 mm. Înălţime 1336 mm. Ampatament 2750 mm. Ecartament faţă 1689 mm. Ecartament spate 1618 mm. Volumul maxim al portbagajului 320 l Amplasarea motorului Faţă, Longitudinal Volumul motorului 5999 cm3 Turaţia maximă 7600 rpm Sistemul de combustibil (Fuel System) injecţie multi-punct (injecţie multipunct) Distribuție DOHC Poziţionarea cilindrilor în formă de V Numărul de cilindri 12 Diametrul cilindrilor 92 mm. Cursa cilindrilor 75.2 mm. Raport de compresie 11.2 Numărul de supape per cilindru 4 Tipul de combustibil Benzină Tractiune Spate Numărul de viteze (cutie automată) 6l Suspensie faţă (front suspension) iades dublu Suspensie spate (rear suspension) iades dublu Frâne faţă (Front brakes) discuri ventilate Frâne spate (Rear brakes) discuri ventilate

Bugatti Veyron 16:4 – Mihai Marinescu

bugatti

W16 motopropulsor deplasează 8.0 litri și oferă zece radiatoare pentru orice, de la sistemele de răcire a motorului la instalația de aer condiționat. Standard de Bugatti Veyron 16.4 Coupe primeste un rece 1300000 dolari și ar putea ajunge la o viteza maxima de 253 mph – o viteză se poate menține timp de 12 minute înainte de toate combustibilul este plecat. Puterea este transmisă pe trotuar prin patru roți-drive și o șapte trepte cu dublu ambreiaj automat de transmisie manuală. Masina ar putea lovi 60 mph in doar 2.5 secunde, 100 mph în 5.5 secunde, iar 150 mph în 9.8 secunde. Noțiuni de bază pentru 200 mph a luat 18.3 secunde, iar 250 mph durează 42.3 secunde. O cheie speciala este necesar pentru a „debloca” viteza maxima Veyron de 250 + mph. Masina este apoi redus la doar 3,5 centimetri de la sol. Un spoiler hidraulic se extinde la viteză, și se poate servi de asemenea ca o frână cu aer. Veyron cantareste greoi 4160 kg, dar chiar și cele mai dure critici recunosc manipularea este surprinzător de ascuțit. Gordon Murray, designerul de McLaren F1 a fost foarte sceptic a Veyron în timpul dezvoltării sale, dar după ce conducea mașina terminat, el a recunoscut că este o „realizare uriașă.” Top Gear Jeremy Clarkson a și declarat public Veyron a fost ridicol și nu va fi construit, numai să-l numesc „cel mai bun automobil făcut vreodată”, după ce a condus. El faimoasa el caracterizat ca „totul, uimitor, mintea blowingly, maxilarului droppingly genial.”

Reiese clar din specificatiile tehnice ca Octavian Patrascu castiga pariul cu masina pe care a mizat: Ferrari GTO

Lasă un comentariu